Csapra vert válság: rekordveszteséggel és befektetői kételyekkel néz szembe a világ legnagyobb sörgyártója
Világszerte csökken az eladás.
Egy új magyar szolgáltatás új minőséget ad a sörözés évezredes élményének.
A 21. században egy átlag európai állampolgár a legszívesebben az élményért fizet. A megváltozott igényekhez mindenki igyekszik alkalmazkodni. A távközlési szolgáltatók szerint a korlátlan mobilnetre azért kell előfizetni, mert a korlátlanság érzése király dolog. Jó élmény. A legtöbb autómárka szerint egy modellt nem a motorja miatt kell megvenni, hanem mert nagy élmény vezetni azt a járgányt. Így van ez a sörözéssel is. Általában nem azért dobunk be egy korsóval, mert szomjasak vagyunk.
A sörözés évezredes élményének ad új minőséget egy új magyar szolgáltatás, a The Beercase, ami lényegében egy táska a hónap legjobb söreivel. A történet egyszerű: egy szakértői gárda kiválogatja az aktuálisan legjobb kisüzemi söröket, és egy kompakt táskában minden hónap közepén elküldi az előfizetőknek a nyolc sörből álló válogatást. A Mandiner szerkesztősége is kapott egy gondosan becsomagolt adagot, tele különleges tételekkel. Pale Ale-k, lágerek, IPA-k és még sorolhatnánk. A sörökhöz különösebben nem értünk, de a szolgáltatás célja egyértelműen a felfedezés, vezérelve pedig az élménycentrikusság, így az adott szállítmány mindig meglepetés. Az adott havi tematikán és esetleg egy-két sneak peaken kívül az előfizető nem ismeri a következő havi doboz tartalmát.
Ez így is van rendjén.
A The Beercase-től nem csak nyolc gondosan összeválogatott, igényesen becsomagolt, prémium sört kaphatunk minden hónapban, hanem egy minőségi élményt. A The Beercase igazi kisüzemi légyottot kínál, ahol csak akarjuk.