Az álhírek terjesztésével a vesztünkbe rohanunk: ijesztő gyakorlat terjed a közösségi oldalakon
Négyből három hírt anélkül osztanak meg a felhasználók, hogy elolvasnák. Íme, az álhírek terjedésének pszichológiája.
A Médiapiac beszámol arról: az Andy Vajna tulajdonában álló Avalue megvette a többek között a Bors magazint is kiadó Lapcomot.
Az Andy Vajna tulajdonában álló Avalue megvette a Lapcom kiadót. A Lapcomhoz olyan lapok tartoznak, mint a Bors, a Kisalföld és a Délmagyarország.
„A Lapcom megvásárlása médiabefektetéseim fontos mérföldköve. Célom, hogy a Lapcomhoz tartozó újságokat és online kiadványokat tovább fejlesszük. A kibővült médiaportfólió az együttműködési lehetőségek kiaknázásával, innovatív termékek fejlesztésével, digitális platformok erősítésével kíván továbbra is érteket teremteni helyi és országos fogyasztóinak valamint hirdetőinek” – nyilatkozta a tranzakció kapcsán az Avalue tulajdonosa, Andy Vajna a Médiapiac szerint.