Igazából tudtam, hogy váltanom kellene országot
Ehelyett ott rohadtam szinte minden magyar tévécsatornánál.
Ha ezt összevetem az Anikó #show-val, akkor azt kell mondanom, hogy a Mónika Show még szociografikus jellegével tüntetett, és időnként volt egy kis népfelvilágosító bukéja is.
„A szemforgatásában is valahogy mindig bájos Mónika évtizedek óta keményen ivó, szerencsétlen alkoholistákat próbált meg jó szóval vagy egy feddéssel instant rászoktatni a Schlossgoldra, hogy »Józsi, hát szabad ezt?«, és már akkor is nagyokat hüledezett, ha meghallotta, hogy valaki fekete szappannal mosakszik, nemhogy ha egy hamutartó-ürítgető, cicanadrágos kocsmatündér bejelentette, hogy megerőszakolták a Sátán és egy kisgazda.
Ha ezt összevetem az Anikó #show-val, akkor azt kell mondanom, hogy a Mónika Show még szociografikus jellegével tüntetett, és időnként volt egy kis népfelvilágosító bukéja is. Akár az évente egyszer a városunkba érkező fogorvosi busznak, amely láthatóan még ritkábban látogatta azokat a falvakat, ahonnan Mónika többnyire autentikus vendégeit összeszedték az RTL Klub tartótisztjei. Mert hiszen mindig akadtak kevésbé hiteles szereplők is, akik Mónikánál még mindenkinek gyereket csináló kujonok voltak, Balázsnál már melegek. Engem egyszer akartak beszervezni, és mondhatom, hogy nem az Országos Széchényi Könyvtárban próbálkoztak, de erről ennyit. Fogadjuk el, hogy az Anikó #show vendégei tényleg a szoláriumszalonból érkeztek, és nem a Gór-Nagy Mária Színitanodából.
Mert az Anikó #show láthatóan urbánus kibeszélő show-ként pozicionálja magát, »szerelem«, »megcsalás«, »szakítás«, »csetepaté« a hívószavak. Ezekből még lehetne érdekes műsort csinálni, amelyből kiderül mondjuk, hogy Balassi Bálint volt a magyar történelem legnagyobb asszonyverője, ez azonban az RTL Goldnak nem sikerült. Ez részben a műsorvezető Anikónak is köszönhető, aki a banki ügyintéző Mónikával szemben a hajvágószalonok érdeklődő fodrászlányát hozza.”