Felmérés: a magyarok tudni akarják, kik pénzelik külföldről a hazai médiumokat
![](https://cdn.mandiner.hu/2024/07/FHgExvPUk5okAOXovGaItdgaiNJpMJXq4odf9AZexqE/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzFhMjUwODJlNGNjZDQ2YzdhZDE0MmMwNjA0ZGYyMzc0.jpg)
A hazai sajtótermékekhez érkező külföldi források átláthatóságát a válaszadók több mint kétharmada támogatná, derül ki a Nézőpont Intézet friss felmérésből.
![](https://cdn.mandiner.hu/2024/07/FHgExvPUk5okAOXovGaItdgaiNJpMJXq4odf9AZexqE/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzFhMjUwODJlNGNjZDQ2YzdhZDE0MmMwNjA0ZGYyMzc0.jpg)
Megújult a Népszava, a lap pedig saját magát reklámozza a címlapon.
Saját magát reklámozza címlapon az egykori Népszabadság arculatához nagyon hasonlóan megújult Népszava. A lap 16 oldalára az önpromó mellett azért belefért még még két egészoldalas állami hirdetés: egy a nemzeti konzultációról, illetve egy PR-cikk a Szerencsejáték Zrt.-ről.