Az álhírek terjesztésével a vesztünkbe rohanunk: ijesztő gyakorlat terjed a közösségi oldalakon
Négyből három hírt anélkül osztanak meg a felhasználók, hogy elolvasnák. Íme, az álhírek terjedésének pszichológiája.
A teljes népesség átlagosan naponta 4 óra 58 percet tölt a tévé előtt, derül ki a Nielsen kutatásából.
Majdnem 5 órát, egészen pontosan 4 óra 58 percet töltött átlagosan naponta a tévé előtt a teljes népesség 2016 utolsó negyedévében a Nielsen Közönségmérése szerint – számol be róla a 444. Ez egyébként 4 perccel kevesebb, mint az előző év azonos időszakában.
A legtöbbet az 50 évnél idősebbek tévéznek, átlagosan naponta 6 óra 43 percet. A 4-17 éves korosztály 3 óra 20 percet, míg a 18-49 évesek 3 óra 54 percet töltenek átlagosan naponta a tévé előtt.
A felmérés szerint a tévézés 17,2 százalékában filmeket néznek az emberek, „hírek, aktuálpolitika, gazdaság” tematikájú műsorokra viszont csak a tévézés 9,4 százalékát fordítják.