Amerikai elnökválasztás: a CNN csúnyán odavágott Kamala Harris kampányának (VIDEÓ)
Kétszínűséggel vádolják a demokrata elnökjelöltet.
Akár egymilliárd forintba is kerülhet az a NEM szavazatok 98%-os arányát propagáló plakát- és médiakampány, amit a népszavazás után indított a kormány.
A népszavazás után sem állt le a kormányzati kampány, a „MEGÜZENTÜK BRÜSSZELNEK: 98% NEM! A KÉNYSZERBETELEPÍTÉSRE” szövegű plakátok és egyéb hirdetések szinte azonnal ellepték a köztereket és a kormánypárti médiát. Mint kiderült, ezeknek a költsége nem számított bele a népszavazási kampányéba, hanem külön keret volt rá.
A Magyar Nemzet megkeresésére kiderült: még nem tudni az újabb kampány végső költségvetését, de az akár az egymilliárd forintot is elérheti, ráadásul a szerződést már a népszavazást megelőzően megkötötte a kormány a hirdetésekre. A Miniszterelnöki Kabinetiroda államtitkár az RTL Klubnak azt mondta: tájékoztatni kell az embereket a referendumról.