Példaképéről és az esti programjáról is mesélt a köztársasági elnök (VIDEÓ)
Sulyok Tamás több személyes kérdésre is válaszolt a közösségi oldalán.
A népszavazás óta az utcákra kikerült plakátok és a kormánybarát médiában megjelent hirdetések már nem a kampánybüdzséből mennek, hanem azokat új pénzekből finanszírozza a kabinet.
„MEGÜZENTÜK BRÜSSZELNEK: 98% NEM! A KÉNYSZERBETELEPÍTÉSRE” – olvasható az ország számos pontján az óriásplakátokon, de találkozhatunk a kormányzati hirdetéssel a kormánybarát nyomtatott és online sajtóban, valamint az ugyanezt bemutató szpotokkal a közmédiában és a kormányközeli elektronikus médiában is.
Mint kiderült, ennek a kormányzati kampánynak a költségvetése nincs benne abban a nagyjából 7 milliárd forintban, amit közvetlenül a kvótakampányban elöltött a kabinet. Mint közölték, ez már egy másik kampány, másik pénzből, ami az „aktuális kormányzati intézkedésekről” tájékoztatja az embereket. Hogy mennyibe kerül, az majd csak a kampányt követően derül ki. A DK szerint hiába akarja sikerként eladni a kormány a népszavazást, az valójában nem érdekelte az embereket.