Így befolyásolja a média az amerikai elnökválasztást
Amerika a vihar előtt: hamarosan itt az elnökválasztás, a kampányban a pártos médiumok is fontos szerepet játszanak.
Az RTL magyarországi cége, az M-RTL Zrt. 30 százalékos részesedést szerzett a Central Médiacsoport online portfóliójában.
Harminc százalék részesedést szerzett a Central Médiacsoport online portfóliójában az RTL magyarországi cége, az M-RTL Zrt. – jelentette be a két társaság vezetője kedden, a siófoki Internet Hungary konferencián.
Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója azt hangsúlyozta: egy lépéssel hoznak be „talán több mint tíz éves lemaradást”, jelezve, hogy társaságuk is sok videótartalommal tudja megtámogatni a partner hír-, női-, gasztronómiai és szórakoztató kínálatát.
Ez az együttműködés „olyan partnerség, ami értéket fog teremteni” az olvasók és a hirdetők számára is – mondta Varga Zoltán, a Central Médiacsoport vezérigazgatója a bejelentés elhangzásakor, amelynek anyagi hátteréről nem nyilatkozott a két cégvezető.
A két társaság közleménye szerint a Central Digitális Média Kft.-ben (CDM) szerez tulajdonrészt az M-RTL; a tranzakció a Gazdasági Versenyhivatal engedélye után lép hatályba.
(MTI)