Igazából tudtam, hogy váltanom kellene országot
Ehelyett ott rohadtam szinte minden magyar tévécsatornánál.
Vidus Gabriella, az RTL Klub első embere a legbefolyásosabb magyar médiapiaci személyiség a Marketing & Média szaklap szerint. A lap listján Andy Vajna a második, Habony Árpád a harmadik helyet kapta.
Ismét az RTL Magyarország első emberét választották a magyarországi médiapiac legbefolyásosabb emberének a Marketing & Média szerkesztőbizottságának és szerkesztőségének szavazásán – közölte az MTI-vel pénteken a kommunikációs szaklap.
Vidus Gabriella mögött – aki tavaly még nem vezérigazgatóként, hanem kereskedelmi igazgatóként nyert a voksoláson – Andy Vajna végzett a TV2 Csoport tulajdonosaként. A Top 50 – A legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban bronzérmese – egy helyet javítva – Habony Árpád, a Modern Media Group résztulajdonosa lett.
A közlemény szerint idén Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonos-vezérigazgatója a negyedik a listán, ötödik helyen pedig Bayer József, a Ringier Axel Springer vezérigazgatója végzett, őt követi Kolosi Péter, az RTL programigazgatója. Új szereplő a mezőnyben Lukács Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója, aki a hetedik helyre került, Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom vezérigazgatója pedig a tavalyi eredményéhez hasonlóan most is nyolcadik lett.
Dirk Gerkens, aki tavalyelőtt még az RTL vezetőjeként első volt a listán, most TV2-vezérigazgatóként a kilencedik, a tizedik helyen pedig a MEC Hungary ügyvezetője, Gulyás János végzett.
A kiadó jelezte: az idei ötvenes lista szereplőinek csaknem negyven százaléka először került be az élmezőnybe, és csupán 12 olyan szakember van, aki már 2008-ban szerepelt az első Top 50 összeállításban.