Kedves Luna! Ez a himnuszos performansz nem jött át, nagyon nem, hiába is magyarázod

Legyen részed olyan felemelő pillanatokban, amikor nemzeti imádságunkat még inkább átjárja valami megmagyarázhatatlan erő! Krupincza Mariann írása.

Vidus Gabriella, az RTL Klub első embere a legbefolyásosabb magyar médiapiaci személyiség a Marketing & Média szaklap szerint. A lap listján Andy Vajna a második, Habony Árpád a harmadik helyet kapta.
Ismét az RTL Magyarország első emberét választották a magyarországi médiapiac legbefolyásosabb emberének a Marketing & Média szerkesztőbizottságának és szerkesztőségének szavazásán – közölte az MTI-vel pénteken a kommunikációs szaklap.
Vidus Gabriella mögött – aki tavaly még nem vezérigazgatóként, hanem kereskedelmi igazgatóként nyert a voksoláson – Andy Vajna végzett a TV2 Csoport tulajdonosaként. A Top 50 – A legbefolyásosabb emberek a magyar médiaiparban bronzérmese – egy helyet javítva – Habony Árpád, a Modern Media Group résztulajdonosa lett.
A közlemény szerint idén Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonos-vezérigazgatója a negyedik a listán, ötödik helyen pedig Bayer József, a Ringier Axel Springer vezérigazgatója végzett, őt követi Kolosi Péter, az RTL programigazgatója. Új szereplő a mezőnyben Lukács Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója, aki a hetedik helyre került, Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom vezérigazgatója pedig a tavalyi eredményéhez hasonlóan most is nyolcadik lett.
Dirk Gerkens, aki tavalyelőtt még az RTL vezetőjeként első volt a listán, most TV2-vezérigazgatóként a kilencedik, a tizedik helyen pedig a MEC Hungary ügyvezetője, Gulyás János végzett.
A kiadó jelezte: az idei ötvenes lista szereplőinek csaknem negyven százaléka először került be az élmezőnybe, és csupán 12 olyan szakember van, aki már 2008-ban szerepelt az első Top 50 összeállításban.