„Nem adom!” – Magyar Péter látványosan nem érti, hogy egyesek miért vennék el tőle a telefonját

A Tisza Párt vezetője nem tud leállni, ha közösségi médiáról van szó, pedig már az elemzők szerint is „lassítania” kellene.

A fiatalok megváltozott médiafogyasztási szokásai miatt átalakítja ifjúsági portfólióját: megszűnik a Buci Maci, a Bravo Girl! és a neon.hu. A Bravo Girl! 1997 óta jelent meg, célcsoportját a tinédzser lányok jelentették; míg a Buci Maci célközönségét a 3-8 év közti gyerekek adták.
Megváltoztak a fiatalok médiafogyasztási szokásai, így átalakítja ifjúsági portfólióját a Mediaworks: megszűnik a Buci Maci, a Bravo Girl! és a Neon.hu. A Bravo azonban továbbra is megmarad. A Bravo 1992 óta jelenik meg, a Bravo Girl! 1997 óta. A Buci Maci célcsoportját a 3-8 év közti gyerekek jelentették. Az utolsó Bravo Girl! decemberben jelenik meg.