Lesből támadt az elkövető – ezt tudni a Rózsadombon halálra szúrt egykori RTL-es vezető tragédiájáról
Már azt is tudni, mi vezetett a gyilkossághoz.
Fontos bejelentéseket tett a televíziós reklámértékesítéssel foglalkozó atmedia Kft. vezetője a MEME Big Picture konferencián. Kiderült, hamarosan hozzájuk tartoznak a TV2-csoport és az MTVA tévés felületei is, így a cég alighanem élre tör a piacon, megelőzve az RTL-hez köthető versenytársukat. A 18-49-es korcsoportot pedig 18-59-esre cserélik.
A magyar médiapiacra nagy hatást gyakorló bejelentéseket tett a Magyar Elektronikus Médiaszolgáltatók Egyesületének (MEME) éves televíziós seregszemléjén az atmedia Kft. ügyvezető igazgatója. Lukács Csaba a Big Picture konferencián közölte, hamarosan, megkezdik TV2-csoport reklámértékesitését és az MTVA tévécsatornáival is együttműködnek majd a televiziós reklámértékesitésben. Emellett a hirdetések célcsoportját kibővítik.
A tévés reklámok terén eddig az RTL Klubhoz köthető R-Time volt a piacvezető értékesítő, a most bejelentett portfólióbővítés azonban minden valószínűség szerint az élre repíti az atmediát. Egy névtelenül nyilatkozó szakember a Mandinernek úgy vélekedett, a hazai médiapiac egyensúlyához és egészségesebb működéséhez is hozzájárul ez az átrendeződés, hiszen ezzel nem az egyik fő műsorszolgáltató cége uralja majd azt, hanem egy független vállalkozás.
Az atmedia a napokban kezdi meg a TV2-s hirdetési felületek értékesítését, a közmédia tévés hirdetési felülete pedig várhatóan 2016. január 1-jétől tartozik hozzájuk. Lukács másik fontos bejelentése a MEME rendezvényén arról szólt, hogy az eddigi 18-49-es korcsoport számára való értékesítés helyett a továbbiakban a 18-59-es halmazt célozzák, amit demográfiai és piaci változások indokolnak.