A magyar médiapiacra nagy hatást gyakorló bejelentéseket tett a Magyar Elektronikus Médiaszolgáltatók Egyesületének (MEME) éves televíziós seregszemléjén az atmedia Kft. ügyvezető igazgatója. Lukács Csaba a Big Picture konferencián közölte, hamarosan, megkezdik TV2-csoport reklámértékesitését és az MTVA tévécsatornáival is együttműködnek majd a televiziós reklámértékesitésben. Emellett a hirdetések célcsoportját kibővítik.
A tévés reklámok terén eddig az RTL Klubhoz köthető R-Time volt a piacvezető értékesítő, a most bejelentett portfólióbővítés azonban minden valószínűség szerint az élre repíti az atmediát. Egy névtelenül nyilatkozó szakember a Mandinernek úgy vélekedett, a hazai médiapiac egyensúlyához és egészségesebb működéséhez is hozzájárul ez az átrendeződés, hiszen ezzel nem az egyik fő műsorszolgáltató cége uralja majd azt, hanem egy független vállalkozás.