Miután az előre kitűzött elképzeléseket teljesítették, egyéb ötlet híján, új célnak azt találta ki tavaly a Gawker, hogy egy év alatt duplázzák meg az olvasók számát. Ez nem sikerült, Szily szerint részben a nem finanszírozott Facebook-posztok felhasználókhoz való eljutásának megváltozása miatt. A felületet adó Kinja pedig éppen a Facebook monopóliumának megtörésében érdekelt, így a szponzorált posztok ötlete fel sem merült.
Az olvasottságra azonban így sem panaszkodik az újságíró. „A méretünkhöz képest szinte aránytalanul jól olvastak minket a mindenoldali politikusok, az értelmes urbánusok és a médiapiócák” – így Szily.
Az oldal szerkesztője arról is írt, hogy az induláskor az volt a terv, hogy az akkor átalakulóban lévő magyar médiapiacon az egyetlen független online sajtótermék pozícióját foglalják el – a változások azonban nem ebbe az irányba mutattak, a magyar sajtóban maradtak más független orgánumok is.