Lesből támadt az elkövető – ezt tudni a Rózsadombon halálra szúrt egykori RTL-es vezető tragédiájáról
Már azt is tudni, mi vezetett a gyilkossághoz.
Az állami szervezeteknek hétfőtől három médiaügynökség fog reklámszolgáltatást végezni, összesen 25 milliárd forint értékben. Nobilis Márton szerint ez olcsóbbá teszi az állami hirdetéseket, másrészt a kisebb állami szervezetek is a legjobb minőségű szolgáltatásban részesülhetnek.
Hétfőn írja alá a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH) a szerződést azzal a három céggel, amely elnyerte az állami hirdetések kezelésére vonatkozó 25 milliárd forint keretösszegű tendert – jelentette ki az NKH elnöke szombaton, az M1 aktuális csatorna műsorában.
Nobilis Márton, kérdésre válaszolva megerősítette a 444.hu azon értesülését, amely szerint a jövőben a HG 360 Reklámügynökség Kft.-re, a Trinity Communications Kft. és Young and Partners Kft.-re, illetve a Mindshare Médiaügynökség Kft.-re bízzák az állami hirdetéseket. Mint elmondta: a kormány októberben döntött arról, hogy olcsóbbá és átláthatóbbá teszi az állami reklámpiacot és összevonja az állami hirdetéseket. A cégek hátteréről a 444.hu számolt be.
Ez azt jelenti, hogy a közbeszerzés nyomán a mintegy 1500 állami szervezet nem külön-külön fog kommunikációs partnert keresni, hanem a tendernyertes három társaság nyújt számukra reklámszolgáltatást.
Ez egyrészt olcsóbbá teszi a rendszert, illetve a kisebb szervezetek megkaphatják a legjobb minőségű szolgáltatást, miközben korábban esélyük sem volt erre – sorolta a szerződés előnyeit az elnök.
Nobilis Márton, ugyancsak kérdésre válaszolva azt mondta, hogy korábban valóban annak a kommunikációs cégnek, a Prestige Kft.-nek az alkalmazottja volt, amely Várhegyi Attila volt fideszes politikus érdekeltségébe tartozik. Ennek azonban semmi köze nincs jelenlegi pozíciójához – fűzte hozzá. Volt munkaadója nincs a nyertesek között, sőt azon 17 társaság között sem található meg, amelyek pályáztak a tenderre – mondta az NKH elnöke.