Újvidéki tragédia: „összegyűrt cementes zsákokat” használhattak beton helyett
Az állomás felújítását végző cég tanácsadója szerint a leomlott részt is érintette a felújítás.
Ma már vezető állásban dolgozó egykori trolivezető vitte el egy próbakörre az új trolit, amivel sikeresen beletolatott egy oszlopba – írja a Blikk. Az esetet az egész vezetőség látta. A troli még nincs a BKV tulajdonában, a kár három millió forint.
Az egész BKV-vezetőség végignézte, ahogy egy ma már vezető beosztásban dolgozó volt trolisofőr a próbakörön összetöri az új Solaris-trolik bemutatópéldányát – írja a Blikk. A lap szerint megpróbálták elsikálni az ügyet, a járművet a garázsban dugdosták, pedig Tarlós is tartott volna sajtótájékoztatót róla.
A járművet a troliüzletág vezetőjének egyik kollégája, V. István vezette, aki korábban ugyan trolivezető volt, de tíz éve nem ült ilyen jármű volánja mögött, ráadásul érvényes engedélye sem volt – állítja a lap. A sofőr a bemutató során beletolatott egy oszlopba az új Solarisszal.
A kár hárommillió forint. A biztosító valószínűleg nem fizet, hiszen engedély nélküli sofőr vezette a járművet; ráadásul a tulajdonos nem a BKV, hanem a gyártó cég – írja a lap. A Blikk megkeresésére a BKV elmondta: a baleset megtörtént, a vezetőnek volt engedélye, a kárt pedig a megállapodások szerint a gyártó fizeti meg.