Friss kutatás: egy egész társadalmi réteg ellenzi Ursula von der Leyen legújabb tervét
A magyar gazdák ellenzik a brüsszeli javaslatot.
Az olajcég benzinkútjainak boltjaiban máris megugrott a vasárnapi forgalom, ezért elkezdik bővíteni a kínálatot és új márkanevet is indítanak – írja az Index.
Az Index arról ír: a MOL kútjain a vasárnapi szabály bevezetése után megjelentek az alapvető élelmiszerek, a hálózat harmadában pedig van pékáru is. Lars Höglund, a MOL kiskereskedelmi ügyvezető igazgatója az Indexnek elmondta, önálló boltmárkát indítanak Fresh Corner néven, ahol akár a mindennapi bevásárlást is el lehessen intézni a szokásos kisbolti árakon.
Höglund a csütörtöki sajtótájékoztatójukon arról beszélt, hogy a magyar kormány vasárnapi nyitva tartási döntésétől függetlenül a MOL-csoportnak világos stratégiája van a töltőállomásain folyó kínálat és kiszolgálás bővítéséről. Mint mondta, a MOL töltőállomásait közvetlenül nem érinti az intézkedés, mert a kútjait és azok boltjait is vállalkozók üzemeltetik. Minden MOL-kút és annak boltja is nyitva van vasárnaponként.
Az új MOL-boltokat először néhány helyen tesztelik, s ha beválnak, elterjesztik az új modellt a vállalat benzinkútjain.