Karácsony benyújtotta javaslatát: ezekben a hónapokban leállhat Budapest, szabadságra megy

Júliusban és augusztusban hiába keresnék a fővárosiak balliberális főpolgármesterüket a Városházán.

Közös állásfoglalásban utasítják el a fővárosi agglomerációs települések és Budapest érintett kerületei a kormány azon tervét, hogy a Budapestre befutó autópályák körgyűrűn belüli részei, valamint az M0 egyes szakaszai fizetőssé váljanak.
Előzetes hatástanulmány, valamint szakmai és társadalmi egyeztetés hiányában a fővárosi agglomerációs települések és Budapest érintett kerületeinek képviselői elutasítják a kormány azon tervét, hogy a Budapestre befutó autópályák körgyűrűn belüli részei, valamint az M0 egyes szakaszai fizetőssé váljanak.
A közös állásfoglalás azután született – tájékoztatta a gyáli önkormányzat az MTI-t –, hogy csütörtökre Pápai Mihály (Fidesz-KDNP), Gyál polgármestere, a Fővárosi Agglomeráció Önkormányzati Társulás elnöke meghívására a megyei autópályamatrica-rendszer bevezetésével érintett egyes Pest megyei települések, valamint Budapest érintett kerületeinek képviselői egyeztetést tartottak Gyálon.
A szakmai fórumon megfogalmazták azt is, hogy a jövőben minden hasonló, agglomerációt érintő fontos döntés meghozatala előtt előzetes egyeztetésre van szükség.
Az eseményen részt vett Kovács Péter (Fidesz-KDNP), a Budapesti Önkormányzatok Szövetségének elnöke, Szabó István (Fidesz-KDNP), a Pest Megyei Közgyűlés elnöke, valamint Szűcs Lajos fideszes országgyűlési képviselő is – tájékoztatottak.