Tuskék nekimentek a lengyel-magyar barátság bázisának
A varsói Lengyel–Magyar Együttműködési Intézet sorsa hajszálon múlik.
Újra módosul a reklámadótörvény, miután az RTL Klub riportere szembesítette L. Simon Lászlót azzal, hogy a javaslata szerint a Google-n vagy Facebook-on hirdető kisvállalkozásoknak is fizetniük kell, ha 25 000 forintnál drágábban hirdetnek. Az új összeghatár havi 2,5 millió forint lesz.
L. Simon László első módosító javaslata szerint a reklám közzétételét megrendelő hirdetők is a reklámadó alanyai lennének, ha havonta több mint 25 000 forintért hirdetne. Tehát néhány Google, vagy Facebook-hirdetés után is adót kellett volna fizetni.
Ezzel a ténnyel egyébként az RTL Klub riportere szembesítette L. Simont, aki addig váltig állította, hogy ilyen nem szerepel az általa jegyzett javaslatban.
A baki után újra módosulni fog a törvény és az összeghatár 25 ezerről 2,5 millió forintra módosul – 444.hu.