Igazából tudtam, hogy váltanom kellene országot
Ehelyett ott rohadtam szinte minden magyar tévécsatornánál.
Aláírta a Centrál Csoport és a Sanoma a Sanoma Media Budapest Zrt. eladásáról szóló megállapodást, így új kezekbe kerülhet Magyarország második legnagyobb médiavállalkozása, már csak a GVH határozatára várnak.
Elkelt Magyarország második legnagyobb médiavállalata, a Sanoma Media Budapest Zrt. A céget a finn anyavállalat a Sanoma a Centrál Csoport csoportnak adta el. Az eladásról szóló megállapodást csütörtökön írták alá, és már csak a GVH-nak kell megerősítenie a tranzakciót. A Sanoma Media Budapest Zrt. tavaly 60 milliós nettó árbevételt produkált. A leányvállalat értékesítése illeszkedek a finn anyavállalat átalakítási stratégiájához.
Heike Rosener, a Sanoma csoport Kelet-Közép-Európáért és Oroszországért felelős vezérigazgatója szerint az 1992 óta piacon lévő vállalat még képes lehet növekedni a jövőben: „Meg vagyunk győződve a magyar cég növekedési potenciáljáról, amit éppen a stabil portfólió tehet lehetővé. Sok sikert kívánunk a kollégáinknak és az új tulajdonosnak” – mondta Heike Rosener.
Szabó György a Sanoma Media Budapest Zrt. vezérigazgatója elmondta: „A magyar leányvállalat több mint húsz éve működik sikeresen, vezető nyomtatott- és digitális portfólióval”, majd megköszönte kollégái eddigi elkötelezett munkáját.
Varga Zoltán, a Centrál Csoport alapítója és vezérigazgatója is bízik abban, hogy hosszú távon sikeres lesz a befektetés. „A Sanoma Media Budapest komoly múlttal rendelkező vállalat, amely értékes befektetést jelent nekünk hosszú távon. Hiszünk a Sanoma portfólióhoz tartozó erős brandekben, és hiszünk a munkatársakban, akik ezeket felépítették. A célunk az, hogy Magyarország második legnagyobb médiavállalkozását megújítsuk és hosszú távon tovább üzemeltessük” – mondta Varga.