Tarolnak a magyarok, ebben az egyik legjobbak vagyunk a világon
Kiderült, melyik területen teljesítenek a legkiemelkedőbben a hazai cégek.
Elindult a különféle kereskedelmi kedvezményeket nyújtó, Androidon és iOS-en elérhető SmartShopper bétatesztje. Az azonnal érvényesíthető kuponokon túl további visszatérítést is kapnak vásárlásaikból a felhasználók.
A SmartShopper fő funkciója az „instant” mobilkupon, mely különdéle termékek és szolgáltatások árából nyújt legalább 20%-os kedvezményt. A kedvezményeket nem kell előre megvásárolni vagy kinyomtatni, azonnal igénybe vehetőek. „A SmartShopper célja közelebb hozni a minőséget a hétköznapokban is – anyagi és térbeli értelemben egyaránt –, ezért a mobilkuponok a személyre szabott preferenciákon túl a felhasználók aktuális tartózkodási helye alapján is listázhatók és azonnal felhasználhatók. Létjogosultságát az ember alapvető jellemzője adja: nem szeretünk feleslegesen várni vagy kuponokat nyomtatni, hanem egyszerűen és azonnal szeretnénk többet kapni kevesebbért.” – mondta Varga Balázs, a SmartShopper társalapítója és ügyvezetője.
Az alkalmazás minden vásárlást követően visszatéríti a kedvezményes ár 3%-át is a felhasználóinak, amit a későbbiekben kedvezményes termékekre vagy szolgáltatásokra fordíthatnak. „A kedvezményeken felül a vásárlás utáni visszatérítés és az alkalmazásba rejtett magazin mind részei a telefonon bármikor elérhető és folyamatosan frissülő életmód-központunknak. Még számos meglepetést tartogatunk, hiszen a közeljövőben több innovatív mobilkereskedelmi funkciót tervezünk integrálni a platformunkba.” – tette hozzá Kaizer Gábor, az üzletfejlesztésért felelős társalapító.
Az alkalmazásban egy QR-kód beolvasásával érvényesíthetőek a kedvezmények. A SmartShopperben jelenleg többek közt a Subway Étteremlánc, a Häagen-Dazs Fagylaltozó, illetve a City Squash Club akciós kínálata érhető el.