A britek szeretik a nyomtatott sajtótermékek weboldalait

2013. augusztus 01. 12:55

Egy felmérésből kiderül, hogy az britek még mindig kedvelik a nyomtatott sajtótermékeket – illetve inkább azok online változatait.

2013. augusztus 01. 12:55

Az ABC (Audit Bureau of Circulations) brit terjesztés-ellenőrző szervezet által közzétett számok szerint jelentősen nőtt a lapok internetes látogatóinak száma júniusban. Májushoz képest a Daily Mirror online verziójának havi látogatottsága 12 százalékkal emelkedett, így majd' harmincmillióan keresték fel a honlapot. Ezzel a bulvárlap könyvelhette el a legnagyobb mértékű látogatottság-növekedést – írja a Médiainfó a Mediaweek cikkére hivatkozva.

A Guardian számára is tartogatott kellemes meglepetéseket a június: közel nyolcvanötmillió látogató nézte meg a honlapjukat. A Médiainfó szerint ennek oka az lehet, hogy sokan voltak kíváncsiak az amerikai Nemzetbiztonsági Hivatallal kapcsolatos leleplező írásaikra.

Ám a legnépszerűbb online sajtótermék még mindig a Daily Mail című bulvárlap online verziója, amelynek százhúszmillió egyedi látogatója van havonta – azaz több mint nyolcmillióan kattintanak a honlapra naponta.

A Médiainfó megemlíti továbbá, hogy a Daily Telegraph és az Independent honlapjának látogatottsága visszaesett.

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!