Elérhetetlen bankszámlák, bajban az egyik hazai bank ügyfelei
Rendszerproblémáról tájékoztatott a K&H Bank.
A nemzetközi pénzügyi folyóirat értékelésében – a K&H közleménye szerint – a többi között kiemelte a bank hitel-betét arányát, amely kiegyensúlyozott finanszírozási profilt eredményez, illetve a nem-teljesítő hiteleinek alacsony arányát, amely az egyik legjobb a magyar piacon.
A K&H Bank nyerte el a „Magyarország legjobb bankja” díjat a Euromoney Kiválósági Díj 2013 versenyében. A nemzetközi pénzügyi folyóirat 1992 óta rendszeresen, minden évben értékeli a különböző régiók, országok pénzügyi piaci szereplőit, és a kimagasló teljesítményt az év legjobbja díjjal ismeri el. A döntési folyamat során figyelembe veszik a méretet, a tevékenységi kört, a nyereségességet, de fontos a növekedésre való képesség és a versenytársakkal összehasonított relatív teljesítmény is, valamint az, hogy a vállalat sikeresen igazodott-e a változó piaci viszonyokhoz és ügyféligényekhez.
A K&H közleménye szerint a Euromoney értékelésében a többi között kiemelte a bank hitel-betét arányát, amely kiegyensúlyozott finanszírozási profilt eredményez, illetve a nem-teljesítő hiteleinek alacsony arányát, amely az egyik legjobb a magyar piacon.
A K&H 228 lakossági fiókkal rendelkezik, országosan közel 4000 munkatársával mintegy 1 millió lakossági, kkv és vállalati ügyfelet szolgál ki, kihelyezett hitel- és hiteljellegű (hitelkeret és garancia) állománya közel 1800 milliárd forint. Anyavállalata, a belga KBC az elmúlt 15 évben mintegy 300 milliárd forint értékben fektetett be magyar leányvállalataiba.
A K&H Bank saját tőkéje 219 milliárd forint, mérlegfőösszege 2550 milliárd forint volt 2013. március 31-én, az idén az első negyedévben 3,2 milliárd forint adózott eredményt ért el a konszolidált, nemzetközi számviteli elvek (IFRS) alapján kimutatott adatok szerint.