Igazából tudtam, hogy váltanom kellene országot
Ehelyett ott rohadtam szinte minden magyar tévécsatornánál.
Médiakampány indul a „Jó Állam” bemutatása érdekében.
Mint a kormányzati portálon nyilvánosságra hozták, a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium (KIM) a Bell and Partners Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.-vel szerződést kötött február 15-én. A szerződés médiatervezési és -vásárlási, reklámügynökségi, BTL ügynökségi és online kommunikációs szolgáltatási feladatok elvégzésére vonatkozik, mindezt a „Jó Állam” imázskommunikációjának céljából. A céget nyílt közbeszerzési eljárás során választotta ki a minisztérium.
A Bell and Partners által elkészítendő kampányok fő célja, hogy bemutassa, értelmezze és megértesse a Jó Állam fogalmát és szerkezetét, „amely az elmúlt két év átalakításainak következtében kézzelfogható valósággá vált” – közölte a tárca. A szerződésben vállalt feladatokat – köztük média- és márkakommunikációs stratégia kidolgozását, médiakampányok tervezését, médiavásárlást, kampányok utóértékelését és kutatások elkészítését, kreatív tervezést, kivitelezést és gyártást, BTL tevékenységet, valamint reklámügynökségi és online kommunikációs feladatokat – 2013. május 31-ig kell elvégeznie a cégnek összesen 35 millió forint plusz áfa keretösszeg erejéig.
A KIM a szerződés kapcsán a kormany.hu-n azt írta, a kormány az utóbbi két évben számos strukturális reformot hajtott végre, amelyek a Jó Állam megvalósulásához járulnak hozzá. Az intézményrendszer átalakításával a kormány célja az államigazgatás működését alapjaiban megváltoztató minőségi váltás és ezzel az az adófizető polgárok államról alkotott képének javítása. A strukturális változtatások mellett kiemelten fontos a polgárok javát szolgáló, értékelkötelezett közigazgatás létrehozása, és a hatékony, polgárbarát ügyintézés, amely a demokratikus intézményrendszer iránti bizalom erősítésének egyik sarokköve – fogalmaztak.