Egy, a Postrocket blogján megjelent cikket fordított magyarra a Be Social, amiben a cégek hatékony Facebook-kommunikációjának alapjait foglalják össze.
Az irányadás szerint az oldal lájkolása után a rajongók csupán 1-5 százaléka tér vissza az oldalra, a többiek legfeljebb olvasás, lájkolás vagy kommentelés útján lépnek kapcsolatba a szerkesztővel. Egyértelmű tehát, hogy az oldal posztjai így különös jelentőséget kapnak. A cikk arra is kitért: egy-egy poszt körülbelül három órán keresztül „él”, ezért érdemes naponta több bejegyzést közzé tenni. Mivel felmérések szerint a követők legfeljebb 16 százaléka találkozik egy-egy poszttal, ezért nem valószínű, hogy ráunnak az oldalra a felhasználók. A Postrocket arra is felhívta a figyelmet: a különböző napszakban megjelenő cikkekkel eltérő korosztályokat szólíthat meg a kommunikátor.