Több poszt a Facebook-oldalak sikerének kulcsa

2013. február 12. 20:16

Napi többszöri posztolás ajánlott azoknak a Facebook-felhasználóknak, akik oldalunkon keresztül minél több embert szeretnének elérni – derült ki a Postrocket felméréseken alapuló cikkéből.

2013. február 12. 20:16

Egy, a Postrocket blogján megjelent cikket fordított magyarra a Be Social, amiben a cégek hatékony Facebook-kommunikációjának alapjait foglalják össze.

Az irányadás szerint az oldal lájkolása után a rajongók csupán 1-5 százaléka tér vissza az oldalra, a többiek legfeljebb olvasás, lájkolás vagy kommentelés útján lépnek kapcsolatba a szerkesztővel. Egyértelmű tehát, hogy az oldal posztjai így különös jelentőséget kapnak. A cikk arra is kitért: egy-egy poszt körülbelül három órán keresztül „él”, ezért érdemes naponta több bejegyzést közzé tenni. Mivel felmérések szerint a követők legfeljebb 16 százaléka találkozik egy-egy poszttal, ezért nem valószínű, hogy ráunnak az oldalra a felhasználók. A Postrocket arra is felhívta a figyelmet: a különböző napszakban megjelenő cikkekkel eltérő korosztályokat szólíthat meg a kommunikátor.

 

Összesen 1 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
dávid
2013. február 15. 00:02
Mekkora marhaság, te jó ég. Releváns postok kellenek, érdemi tartalommal. Ha heti egy kurva hasznos post van, úgyis érdeklni fog. Ha Mancikát ráültetik h floodoljon mint állat napi 2-3-4-5-10 posttal, hát tuti a leiratkozás. Ezeket a fasságokat sztem vagy alulművelt marketingesek, vagy az fb maga terjeszti. Ez az út csak arra jó h végképp ne találjak meg semmit a folyamban, ami érdekes vagy fontos.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!