„Nincs szükségünk olyan sok pénzre, függetlenek akarunk maradni” – mondta Somlai-Fischer Ádám. A cég nem a bevételre koncentrál, hozzátéve, az a célja, hogy mindenki a Prezit használja. „Meg lehet törni a Power Point piaci hatalmát” – fűzte hozzá a 36 éves szakember. A Prezi összesen 120 embert foglalkoztat Budapesten és Los Angelesben. Szakértői becslések szerint a cég éves árbevétele 20 millió dollár lehet, értéke pedig meghaladja a 100 millió dollárt.
„Nem azért csináljuk, hogy vehessünk egy nagy autót vagy egy repülőgépet” – mondta Somlai-Fischer Ádám. Az alapítók szerint a Prezi alkalmas lehet a Magyarországról kialakult kép módosítására is - tette hozzá. Magyarország nevével újra összekapcsolódhat a nyitottság, az innováció, a bátorság és a találékonyság fogalma. „Nem kell korruptnak lenni. A kemény munka sikerre vezet” – mondta a német lapnak Somlai-Fischer Ádám. Hozzátette: az az álma, hogy a Prezi megváltoztatja Magyarországot, mint ahogy a Nokia megváltoztatta Finnországot.