Lejártak a szerződések az MLSZ-nél, eladó az NB I és a Magyar Kupa is

Május 21-ig várják az ajánlatokat.

Az Adaptive Media nyerte a TV2-csoport online reklámfelületeinek értékesítésére kiírt tendert, ezzel ötödik évébe lép a két cég kereskedelmi együttműködése – számolt be a Médiapiac.
Az Adaptive Media nyerte a TV2-csoport online reklámfelületeinek értékesítésére kiírt tendert, ezzel ötödik évébe lép a két cég kereskedelmi együttműködése – számolt be a Médiapiac. A portfolió a SuperTV2 2012 novemberi indulása nyomán bővült.
Rákosi Krisztián, a TV2 digitálismédia-csoportvezetője közleményében emlékeztetett: „a TV2-csoport csatornáinak weboldalai tavaly arculati és szerkezeti megújításon estek át, melynek fontos része volt az is, hogy a felületeinken még szélesebb körű és kreatívabb kommunikációs megoldásokat kínálhassunk ügyfeleink számára”.