Pressman búcsúajándéka: ismét Polyákék fogják osztani az amerikai pénzt a balliberális lapoknak
Még a 2026-os választás előtt kap egy utolsó „dollárfröccsöt” az ellenzéki sajtó.
Az Adaptive Media nyerte a TV2-csoport online reklámfelületeinek értékesítésére kiírt tendert, ezzel ötödik évébe lép a két cég kereskedelmi együttműködése – számolt be a Médiapiac.
Az Adaptive Media nyerte a TV2-csoport online reklámfelületeinek értékesítésére kiírt tendert, ezzel ötödik évébe lép a két cég kereskedelmi együttműködése – számolt be a Médiapiac. A portfolió a SuperTV2 2012 novemberi indulása nyomán bővült.
Rákosi Krisztián, a TV2 digitálismédia-csoportvezetője közleményében emlékeztetett: „a TV2-csoport csatornáinak weboldalai tavaly arculati és szerkezeti megújításon estek át, melynek fontos része volt az is, hogy a felületeinken még szélesebb körű és kreatívabb kommunikációs megoldásokat kínálhassunk ügyfeleink számára”.