A tévé csábíthatja a netre az e-vásárlókat

2013. január 28. 19:41

Régebben úgy tűnt, a rádióból lehet a leginkább átcsábítani a tömegeket az internetes vásárlás világába, ám ma már egyértelműen a tévé a kiindulási pont. A TV2 műsorában Kerti Attila, a Maximize Médiaügynökség ügyvezető igazgatója és Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezetője beszélt az e-kereskedelemről.

2013. január 28. 19:41

 

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!