Az álhírek terjesztésével a vesztünkbe rohanunk: ijesztő gyakorlat terjed a közösségi oldalakon
Négyből három hírt anélkül osztanak meg a felhasználók, hogy elolvasnák. Íme, az álhírek terjedésének pszichológiája.
November végén jelenik meg utoljára az október óta létező Bumeráng magazin, amit Boros Lajos és Bochkor Gábor alapított és fémjelzett – írja a Kreatív Online.
A kiadó szerint a héten még kiadják, decembertől azonban már nem jelenik meg több Bumeráng Magazin, mivel az első lapszámok után Boros és Bochkor visszavonták a Bumeráng márkanevet. A Kreatív Online idézi Földes Ádámot, a Neo FM korábbi vezérigazgatóját és a lap kiadójának vezetőjét, aki szerint „koncepció hiányában nincs értelme a folytatásnak, ki kell vinni a lapot a piacról”. Földes Ádám az induláskor még százmilliós beruházásról beszélt, a bevezetéshez pedig 3-6 hónapot tervezett – teszi hozzá a Kreatív Online.