Egyre nagyobb a baj a közösségi médiában – a Facebook és az Instagram mégis mással foglalkozik
Ma Magyarországon a Facebook-csoportokban a legnagyobb kereslet a „cukor” nevű anyagra mutatkozik.
Az indulás után egy héttel 25 ezer a regisztráltak száma, és 50-50 százalékban képviselik magukat a nők és a férfiak az Origo Zrt. új, közösségi média regisztrációra építő társkereső oldalán, amely a komoly kapcsolatra vágyóknak készült.
Huszonötezren regisztráltak eddig az Origo Zrt. október 24-én elindított társkeresőjére, amely a komoly kapcsolatot keresőket célozza. A Klapp.hu-ra kizárólag aktív közösségi profillal lehet regisztrálni, az az az iWiW infrastruktúrájára, adatbázisára épít. „Az internet kezdetekor mindenki becenevek mögé bújt. A közösségi oldalak újdonsága, hogy az emberek őszintén felvállalták személyazonosságukat. Azt várjuk attól, hogy a Klapp.hu társtalálóra csak aktív közösségi profillal lehet regisztrálni, hogy felhasználóink is vállalják magukat” – mondta Kovács Gergely, az Origo termék- és üzletfejlesztési vezetője.
A Médiapiac cikke szerint a szolgáltatás segítségével a felhasználó megadhatja főbb tulajdonságait – például hogy szeretne-e gyereket, vagy milyen filmeket nézne együtt szívesen a leendő párjával –, majd ez alapján az adatlapon kerek mondatokban megfogalmazott jellemzés lesz olvasható. A válaszok alapján a Klapp.hu finomhangolja a keresési találatokat. „Első körben olyan embereket dob ki találatnak, akik több szinten is megfelelnek az elvárásainknak, feltéve, ha vesszük a bátorságot, és válaszolunk a legrázósabb kérdésekre is” – nyilatkozta Munkácsy Gábor, a Klapp.hu termékmenedzsere.
Az indulás után egy héttel 25 ezer a regisztráltak száma, napi 30 ezer egyedi felhasználó látogatja az oldalt, és 50-50 százalékban képviselik magukat a nők és a férfiak - írták.