Már a közösségi médiát is figyelteti a PortfoLion

2012. október 02. 12:04

A márkamonitoring piacvezető vállalkozása, a Brandmonitor nemzetközi expanzióba kezdett, ennek támogatására az OTP leányvállalata, a PortfoLion Zrt. 1,5 millió eurós tőkebefektetést hajt végre a cégben.

2012. október 02. 12:04

A PortfoLion Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. hétfői közleménye szerint a zrt. befektetési portfólióját kibővítve, már 11 aktív befektetést kezel. A zrt. partnercégei egymástól igen eltérő iparágakban működnek, a biotechológiától a divatiparig. A befektetési döntéseket tekintve csaknem 5 milliárd forint tőkekihelyezésről, valamint további opciós tőkebefektetésről határozott az alapkezelő az egyes céltársaságokat illetően. Az expanzió során a céltársaság nevet is változat. A PortfoLion Zrt. és a Replise Kft. (korábbi nevén BrandMonitor), valamint annak alapítói 1,5 millió eurós tőkebefektetésről szerződtek.

A közlemény ismerteti: a Replise Kft. olyan saját fejlesztésű szoftverrel rendelkezik, amely a közösségi médiát figyeli és elemzi az ügyfelek igényei szerint. A rendszer követi a fórumokon, blogokon, videómegosztó oldalakon, híroldalakon, twitteren, facebookon megjelenő, felhasználók által generált tartalmakat, párbeszédeket. Ezáltal a megrendelők nemcsak kommunikációjukat támogathatják az alkalmazással, hanem többek között kutatásokhoz, ügyfélszolgálati feladatokhoz, értékesítéshez és HR-teendőkhöz is felhasználhatják azt.

Az OTP Kockázati Tőkealap I. által biztosított forrásokra alapozva a márkamonitoringgal foglalkozó vállalkozás a piaci igényeknek megfelelően továbbfejleszti szoftverét, emellett a tulajdonosok közös célja a dinamikus regionális terjeszkedés megvalósítása. Idén augusztusban Lengyelországban, Varsó központtal már megnyílt az első külföldi iroda, és elindult a szolgáltatás. Az év végére a tervek szerint belépnek a német piacra, Frankfurtban. A cég központja és a szoftver fejlesztése a továbbiakban is Magyarországon marad.  A terjeszkedéssel párhuzamosan a cég és a szolgáltatás is nevet váltott. Az új név, Replise a social media monitoring ügyfélszolgálati trendjeire is utal, ahol az emberek panaszait, észrevételeit a vállalatok már a közösségi felületeken is megpróbálják kezelni.

A PortfoLion a Jeremie I. program (Új Magyarország Kockázati Tőke) keretében felállított és kezelt alapjával hazai, főleg induló és innovatív vállalkozások ígéretes fejlesztéseihez kíván forrásokat biztosítani.

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!