A White Rabbit és a Brand Connection reklámügynökségek lettek idén az EFFIE-gála abszolút győztesei, ők készítették ugyanis a leghatékonyabb kampányt. A megrendelő a Heineken Hungária volt, a kampány a Soproni márkaépítését segítette a piacvezető pozíció elérése érdekében. Szintén sikeresen teljesített az ACG, a Mindshare, a Mediaedge:cia Hungary, a PHD Hungary és a Rebel Rouse ügynökség.
A mediainfo.hu tudatta: a Reklám Világszövetség Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) által megrendezett versenyen a 120 neves marketingkommunikációs szakemberből álló zsűri 70 pályaművet juttatott a döntőbe, közülük pedig 40 kampány alkotói kaptak díjat október 18-án. Mint írták, a zsűritagok az értékelés folyamán kiemelt figyelmet fordítottak arra, hogy a kampányok megvalósítása során az ügynökségek a mai gazdasági helyzetben, csökkenő büdzsék mellett hogyan, milyen stratégiai megvalósítással érték el a kitűzött célt.