Az álhírek terjesztésével a vesztünkbe rohanunk: ijesztő gyakorlat terjed a közösségi oldalakon
Négyből három hírt anélkül osztanak meg a felhasználók, hogy elolvasnák. Íme, az álhírek terjedésének pszichológiája.
A TV2 új, november 2-án induló, fiatal, városi közönségnek szánt kábelcsatornáján főleg saját gyártású műsorokat láthatnak majd a nézők.
November 2-án indítja új kábelcsatornáját a TV2, Super TV2 néven – hangzott el a televíziós társaság csütörtöki budapesti tájékoztatóján. A fiatal, városi közönségnek szánt Super TV2-n főleg saját gyártású műsorokat láthatnak a nézők – mondta Simon Zsolt, a TV2 vezérigazgatója. A tévécsaládnak ez lesz a negyedik csatornája: a 63 százalékos lefedettségű Fem3, valamint a lakosság 50 százalékához elérő Pro4 után a harmadik kábelcsatorna, amelynek lefedettségéről egyelőre nem árult el adatokat a csatorna vezetése. Simon Zsolt annyit közölt: várhatóan a legnagyobb szolgáltatók az alapcsomagjukba építik be a Super TV2-t.
Simon Zsolt közölte azt is: bár a televíziós reklámpiacon soha nem látott mértékű, mintegy 20 százalékos volt a visszaesés idén, ennek ellenére a televízió tulajdonosa, a ProSiebenSat1 elfogadta a hároméves fejlesztési tervet, és minden eddiginél nagyobb forrásokat invesztál a televíziókba. Ezzel kapcsolatban csak annyit árult el: éves szinten több milliárd forintos tételről van szó. Elmondta azt is, hogy idén augusztusig a csatornáik több nézőt ültettek a televíziók elé a vártnál, céljuk pedig az, hogy a négy tévé együttesen 20 százalék feletti nézettséget produkáljon három éven belül. A tájékoztatón Kiss Péter programigazgató beszámolt arról, hogy a Tények című hírműsor hamarosan délután kettőtől is jelentkezik a TV2-n, egy egyórás kiadással.