Újabb fejlesztések jöhetnek a YouTube-on

2012. augusztus 01. 12:56

Az elmúlt nyolc hónap 150 milliója után további 200 millió dollárt költhet a Google a YouTube tartalmi fejlesztésére – írja a Médiapiac a Wall Street Journal cikke alapján.

2012. augusztus 01. 12:56

Az elmúlt nyolc hónap 150 milliója után további 200 millió dollárt költhet a Google a YouTube tartalmi fejlesztésére – írja a Médiapiac a Wall Street Journal cikke alapján. A költések nyomán idén csaknem 100 új csatorna indult el a felületen, és a YouTube szabadulni látszik attól a képtől, hogy kizárólag a felhasználói videók gyűjtőhelye. A befektetések ugyanakkor a hirdetési oldalon is megtérülhetnek: a WSJ a YouTube által meg nem erősített értesülése szerint a hirdetők mintegy 150 millió dollárért reklámoztak a videómegosztón 2012-ben.

Bár a siker titkát még keresik a nagy cégek, az már biztos: a hagyományos, „beszélő fejek” típusú tartalmak nem keltik fel eléggé a figyelmet, és a zene sem garantálja a magas nézettséget. A WSJ szerint jövőre a jelentősebb európai piacokon is nagyszámú professzionális videócsatorna indulhat a videómegosztón.

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!