„Szennyvíz folyik a szájukból” – Magyar megindult Vona útján, aminek mindenki tudja, mi lett a vége
Ha a pártelnök saját szavazóbázisát, de a képviselőit is dehonesztáló jelzőkkel illeti...
A fideszes vezetésű I. kerületi önkormányzat megszüntette a Lánchíd melletti kikötőkre kiadott használati engedélyeket. A radikális párt piacszerző akciót sejt és vizsgálatot követel.
Piacszerző akciót sejt és vizsgálatot követel a Jobbik az ügyben, hogy a fideszes vezetésű I. kerületi önkormányzat – a Várbazár és környéke felújításának kiemelt projektté nyilvánítása után – megszüntette a Lánchíd melletti kikötőkre kiadott használati engedélyeket. Kepli Lajos, a Jobbik országgyűlési képviselője az MTI-hez szerdán eljuttatott közleményében azt írta, az eddigi üzemeltető, a Magyar Kikötő Zrt. hat kikötőjének bezárásával a Mahart utódcége, a Mahart PassNave abszolút monopolhelyzetbe kerül.
„A tisztességes verseny és Budapest főváros turisztikai fejlesztésének szempontjából a Jobbik követeli az ügy teljes kivizsgálását, elutasít minden olyan lehetőséget, amelyre a mutyi árnyéka vetődik, és korrupcióellenes pártként az ügy igazságos rendezését követeli” – hangsúlyozta a politikus. Felidézte, hogy több évtized elmúltával rendeződni látszik – a két világháború között Várbazárként működő, majd az Ifjúsági Parknak helyet adó – budavári épületegyüttes sorsa. Ezzel szerinte nemcsak idegenforgalmi, turisztikai és gazdasági szempontból értékelődik fel a jelenleg romos terület, hanem az előtte lévő Duna-part is kiemelkedő jelentőséggel bírhat a Várbazárhoz érkező turistahajók fogadásával.
„Most úgy tűnik, a területileg illetékes I. kerületi önkormányzat vagy az ahhoz kapcsolódó gazdasági körök a dunai kikötőhelyeknek is otthont adó rakpartrészt is uralma alá akarják vonni, elűzve onnan az eddigi üzemeltetőket” – fogalmazott Kepli. Megjegyezte, hogy a szemközti oldalon, Pesten minden probléma nélkül működhetnek a hajókikötők, pedig éppolyan közel vannak a lakóházak a mederhez, mint a budai oldalon.