Kibékülne az újraválasztott Trumppal Zuckerberg: még a pénztárcáját is kinyitotta
„Nagylelkű” ajánlatot tett a Meta-vezér.
Az atlatszo.hu által kikért közérdekű adatok szerint 73, illetve 78 millió Ft-ot fordított médiavásárlásra 2012 áprilisában és májusában a Magyar Fejlesztési Bank.
Az MFB, illetve az általa megbízott kommunikációs ügynökség, a Bell and Partners médiamixében a közterületi hirdetések szerepelnek a legnagyobb, több mint 50%-os súllyal – derül ki az atlatszo.hu közérdekű adatigénylésére adott MFB-válaszból. Az MFB áprilisban 36.370.000, májusban 45.900.000 forintot fordított óriásplakátra, citylightra és járműreklámra.
A nyomtatott sajtóban 30 milliós nettó értékben költött a két hónap folyamán az állami pénzintézet. A Metropoltól közel 10 millió, a Magyar Nemzettől 7,2 millió, a Heti Választól közel 5 millió forint értékben vásárolt hirdetési felületet az MFB, emellett többek között a Demokratában, a Napi Gazdaságban és a Haszonban hirdettek még.
Az összesen 16 millió forintos online büdzséből az MNO-n költött a legtöbbet a bank (8 millió forintot), a hetivalasz.hu-n és a Portfolio.hu-n (illetve az ahhoz tartozó Pénzcentrum.hu-n) egyaránt bő három és félmillió forintért jelentek meg hirdetések. A közel 20 milliós rádiós költségvetés több mint felét a Class FM-en költötte el az MFB, emellett a Kossuth Rádióban, az Inforádióban, a Lánchíd Rádióban és a Music FM-en hirdetett még.