Tarlós: Nem a városhatár lesz a dugódíj határa

2012. június 14. 12:35

A főpolgármester elmondása szerint két zónahatárt vizsgálnak: a Hungária körútra, illetve egy ehhez képest szűkebb városmagra vonatkozót. Hangsúlyozta: mivel Demszky Gábor anno vállalata, ezért mindenképpen lesz dugódíj.

2012. június 14. 12:35

Bizonyosan nem Budapest városhatára lesz a behajtási díj zónahatára – közölte Tarlós István főpolgármester csütörtökön, miután több kerületi polgármesterrel is egyeztetett a témában. A városvezető a sajtótájékoztatón elmondta, hogy két behajtási zónahatárt vizsgálnak: az egyik a Hungária körútra vonatkozik, a másik egy ehhez képest szűkebb városmagra.

A főpolgármester hangsúlyozta azt is, hogy az úgynevezett dugódíjat mindenképpen be kell vezetnie a fővárosnak, ugyanis elődje, Demszky Gábor a 4-es metró uniós támogatásának feltételeként vállalta azt.

Összesen 128 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
bdi
2012. június 14. 23:54
Ez a link jobb lesz: http://www.vizgep.bme.hu/mota/enaek6/vizero_hasznositas.doc
bdi
2012. június 14. 23:54
Ez a link jobb lesz: http://www.vizgep.bme.hu/mota/enaek6/vizero_hasznositas.doc
Mimes
2012. június 14. 16:38
Így elnézegetve a zóna határokat, egy kérdés ötlött fel bennem: Mi van azokkal akik az Aquincumnál laknak, és mondjuk a Batthyány térre járnak be dolgozni? Azoknak is fizetnie kéne minden nap az 500 ft-okat?
JohnnyFirpo
2012. június 14. 16:01
Vannak átgondolt koncepció alapján megépített, több ezer férőhelyes P+R parkolók. Vannak jól működő, klimatizált, modern buszok, melyek soha nem rohadnak le és nem maradnak ki. Az új busz vásárlás nem azt jelenti, hogy vesznek néhány 20 éves német,belga stb. leselejtezett buszt. Vannak modern metrók, melyek nem gyulladnak ki és nem szorulnak be az alagútba, a metrópályán soha nem kell sebességkorlátozást elrendelni. A technikai fejlesztések készen állnak. Egy fél metróvonal megépüléséhez nem kell 30+ év. A különböző járatok(pl.: 4-6-os) lazán elbírnak, akár több tízezer új utast a reggeli és az esti csúcsban. A beszedett pénzek egészen biztosan fejlesztésekre lesznek fordítva, hiszen a bkv(bkk), híres utasbarát politikájáról és a tiszta gazdálkodásáról, valamint arról, hogy soha nem volt pártok kifizető helye, bónusz: politikusok ezt ígérték. A jegyrendszer is kiváló, hiszen nem papírfecni alapú bohóckodás, működésképtelen automatákkal, hanem modern időalapú és akár az interneten vagy telefonon is fel tudod tölteni a mágneskártyádat. Ennek fényében megállapíthatjuk, hogy Budapest teljes mértékben készen áll a dugódíjra.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!