Thürmer Gyula: Szerencsére még nincs világháború (VIDEÓ)
A kapitalizmus ma is válságban van, az expolitikus szerint.
A fogyasztók hatékonyabb védelme érdekében együttműködési megállapodást kötött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) valamint a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH). Az NFH-hoz tavaly mintegy 90 ezer panasz érkezett, ezek 7-8 százaléka az elektronikus hírközlés témáját érintette.
A fogyasztók hatékonyabb védelme érdekében együttműködési megállapodást kötött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) valamint a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH). A dokumentumot hétfőn írta alá a sajtó jelenlétében Szalai Annamária, az NMHH elnöke és Pintér István, az NFH főigazgatója Budapesten. Szalai Annamária hangsúlyozta: a két hatóság között korábban is volt együttműködés, a most aláírt megállapodás tartalmát a megváltozott feladat- és hatáskörhöz igazították annak érdekében, hogy gyorsabban jussanak megoldáshoz, jogorvoslathoz a panaszosok, és kiszűrjék a kettősséget.
Pintér István főigazgató kiemelte: az NFH-hoz tavaly mintegy 90 ezer panasz érkezett különböző területekről, ezek 7-8 százaléka az elektronikus hírközlés témáját érintette, többi között a szolgáltató nem megfelelően tájékoztatja az ügyfelet a panaszkezelés feltételeiről, az ügyfélszolgálatról. A főigazgató hozzátette: az együttműködés során is érvényesítik a hatóságnál bevált preventív módszert, hogy a fogyasztó elkerülje a vitás helyzeteket.