Behódolt a Google Trumpnak? – eltűnt a kereső naptárából a Pride

A vállalat szerint túl sok esemény volt már a naptárban, ezért kezelhetetlenné vált. Maradtak inkább a nemzeti ünnepeknél.

A galyatetői Superweek 2012 a webes forgalmi adatok elemzéséről, az analitikai megoldások (és kiemelten a Google Analytics) lehetőségeiről szólt.
Az adatok és az elemzés fontosságáról szólt a Data Beats Opinion – Superweek 2012 konferencia, amin számos hazai és külföldi előadó beszélt a különféle analitikai megoldásokban, kiemelten a Google Analytics-ben rejlő lehetőségekről. Nick Mihailovski, a Google Analytics vezető fejlesztője előadásában arról beszélt, hogyan modellezi a Google analitikai szolgáltatása az emberi viselkedést. Caleb Whitmore (Analytics Pros) szerint tavaly a piaci szereplők tevékenységének egyik fókusza a jó minőségű adatgyűjtés volt, Julien Coquet (Hub'Sales) pedig azt mondta: rossz adatokból rossz döntés születik.