Semmiképpen ne egyen ebből a chipsből! Rákkeltő anyaggal szennyezett élelmiszert hívott vissza a Tesco
A Nébih arra kéri a vásárlókat, hogy a terméket ne fogyasszák el!
A Tesco Magyarországon is nyújt március 1-től mobil távközlési szolgáltatást a Vodafone Magyarország hálózati támogatásával. Az új szolgáltató előhívó száma a 31-es lesz.
Március 1-től mobil távközlési szolgáltatást nyújt a Tesco a Vodafone Magyarország hálózati támogatásával. Beck György, a Vodafone Magyarország elnöke kedden elmondta: az új szolgáltató sikerességének egyik garanciája az, hogy professzionális eladási tapasztalatokkal rendelkezik, amit jól tud majd kamatoztatni a mobilszolgáltatás területén is. Hozzátette, napjainkban 1,5 millió olyan Tesco klubkártyás ügyfél van, akik a pénzüket a cég áruházaiban napi rendszerességgel költik. Ők a későbbiekben várhatóan mobilszolgáltatást is vesznek majd. Gerry Gray, a Tesco magyarországi vezérigazgatója elmondta, külföldön már bebizonyosodott, hogy a Tesco Mobile jól működik, s most az Egyesült Királyság, Írország és Szlovákia után magyar piacon is megjelenik.
A Vodafone technológiáját és hálózatát használva az új szolgáltató valódi független, virtuális mobilszolgáltató lesz (Mobile Virtual Network Operator – MVNO). Az új céget a két alapító, a Vodafone és a Tesco 50-50 százalékban tulajdonolja. A Tesco Mobile SIM kártyáit az ország minden Tesco áruházában, míg a készülékeket a Tesco hipermarketekben lehet majd vásárolni. Reszkető Péter, a Tesco Mobile vezérigazgatója az indulásról elmondta, virtuális szolgáltatóként önálló cégként kötnek szerződést az ügyfeleikkel, akik egy új, a mobiltávközlési szegmensben eddig nem létező előhívó számon lesznek elérhetők. A Tesco Mobile előnyét abban látja, hogy a Vodafone megbízható technológiai bázisán, a Tesco országos értékesítési hálózatára támaszkodva kínálják a szolgáltatásokat és a készülékeket kifejezetten a kereskedelmi cég vevőinek.
Kérdésekre válaszolva az új szolgáltató vezérigazgatója elmondta, kezdetben csak feltöltőkártyás (pre paid) hang- és adatszolgáltatást nyújtanak, de a terveikben szerepel az előfizetéses szolgáltatás bevezetése is. Azt azonban nem számszerűsítette, hogy egy év alatt hány ügyfelet kívánnak megszerezni. Az cég zrt.-ként működik, öt alkalmazottja van, s 200 millió forint alaptőkével rendelkezik. Az adatokhoz a vezérigazgató hozzátette, a vegyes vállalat mögött azonban ott áll a Vodafone és Tesco teljes csapata, támogatása és szakértelme is. Ha szükséges, az alapítók további összegeket is a cég rendelkezésére bocsátanak. Az induláshoz szükséges teljes beruházás, illetve befektetés összegét az eseményen nem árulták el.