Az álhírek terjesztésével a vesztünkbe rohanunk: ijesztő gyakorlat terjed a közösségi oldalakon
Négyből három hírt anélkül osztanak meg a felhasználók, hogy elolvasnák. Íme, az álhírek terjedésének pszichológiája.
Belénessy Csaba szerint olyan hírportált kell létrehoznia az MTI-nek, amely képes felvenni a versenyt az Index-szel és az Origoval szemben is.
Belénessy Csaba, az MTI vezérigazgatója a Tihanyban megrendezett Korrektúra 2010 médiakonferencia zárónapján leszögezte: a távirati iroda fogja gyártani a Duna TV és az MTV Híradóit, és a Magyar Rádió Krónika című műsorát is. A vezérigazgató szerint a pártok úgy szerepelnek majd a hírekben, ahogy az arányuk és fontosságuk alapján elvárható.
Belénessy kijelentette: az MTI online hírportálja a jövőben az Index és az Origo konkurenseként kíván megjelenni az online híroldalak között. A koncepció alapján a vezető hírportál az mti.hu lenne, míg az mtv.hu, a dunatv.hu és az mr.hu egyéb tartalmaknak adna teret. A tervek szerint a hírportállal együtt indul egy blog is. A többi médium számára 2011 második negyedévétől tennék ingyenessé a közszolgálati tartalmat.
Medveczky Balázs, az MTV vezérigazgatója elmondta: az MTV második csatornája valószínűleg gyermekek- és ifjúsági műsorokat sugároz majd. A Duna TV-t vezető Ókovács Szilveszter szerint csatornájának fő küldetése a magyar kultúra archiválása, ám koncertek élő sugárzása is elképzelhető.