Regionális autópálya-hatalommá fejlődött Magyarország
Magyarország mögött Lengyelország, Ausztria, Csehország, és még Horvátország is.
Az autópálya töltését kezdték Szegednél bontani a kifizetetlen alvállalkozók, mondván kitermelik a meg nem térített anyagot az elkészült szakaszból.
Szegednél kezdték az M43-as autópálya töltésének bontását az elégedetlen és kifizetetlen alvállalkozók, a pálya mellé pedig egy „M43-as bontásból töltésanyag eladó! Ár: 3.000.000.000 forint” feliratú transzparenst helyeztek. A bontók jogi képviselője, Temesvári Zoltán ügyvéd elmondta, a vita tárgyát képező útszakasz építésében részt vevő Szeviép Zrt. mintegy 3 milliárd forinttal maradt ügyfelei adósa, miután április 26-án csődvédelmet kért. Az alvállalkozók már megkezdték az egyeztetést a beruházó NIF-fel és a Hídépítővel, valamint a Sedesa S.A.-val.