November utolsó hetében történelmi mélypontot ért el a kereskedelmi korcsoportban az MTV. A választópolgárok körében is elvesztette fél év alatt nézői egynegyedét. Az m1 a kereskedelmi szempontból fontos korcsoportban már a Viasat3, a Film+ és a Cool mögött kullog, pedig a bárhol az országban ingyen lehet fogni egy szobaantennával, míg a kábelcsatornák műsorát csak azok nézhetik, akik valamelyik szolgáltatónál előfizetnek.
A 18-49 év közötti korcsoportban a közszolgálati főadó átlagos közönségaránya november utolsó hetében főműsoridőben, azaz este hét és tizenegy között 2,7 százalék volt, miközben a Viasat3 4,8, a Film+ 4,6, a Cool 3,2 százalékos közönségarányt tudott elérni. A Tv2 is nyolcszor több embert érdekelt: a csatorna közönségaránya november utolsó hetében főműsoridőben 20,7 százalék volt, az RTL Klub 33,3 százalékot ért el.
Lendületesen zuhan az MTV nézettsége (Index)