Miként lehetne véget vetni a budapesti utakon tapasztalható káosznak? Hogyan válhatnának tisztábbá és biztonságosabbá a köztereink? Van-e hatékony megoldás a hajléktalanság problémájára? Többek között erre keresték szakértők és lokálpatrióták a választ a BP Műhely első konferenciáján.
A világ napelem-kereskedelme egyre inkább Kína kezében összpontosul: a 2013-as 30 százalék körüli részesedését 2024-re közel 70-re tornázta fel, de nem elégszik meg ennyivel.
p
0
0
0
Hírlevél-feliratkozás
Ne maradjon le a Mandiner cikkeiről, iratkozzon fel hírlevelünkre! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és elküldjük Önnek a nap legfontosabb híreit.
Összesen 6 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
ádámka
2009. június 11. 20:15
...annyira...
Válasz erre
0
0
ádámka
2009. június 11. 20:13
Erről, hogy "majd nyilatkozhat ha befejeztük az építkezést" dologról meg annyi veres elvtárs jut eszembe...
Válasz erre
0
0
ádámka
2009. június 11. 19:52
Az M7-esen elb*szták, mert bevágásokkal oldották meg az ilyen problémákat, de a völgyhíddal azért kompenzálták a költségvetést... :)
Válasz erre
0
0
luccy
2009. június 11. 18:48
Szerintem jó a Vezérkomment.
Válasz erre
0
0
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!