„A marketingkommunikációban már évszázadok óta bevett gyakorlat, hogy nők testével próbálnak eladni szinte bármilyen terméket vagy szolgáltatást. Felmerül a kérdés, hogy vajon a politikában ez miért lenne másképp? Az ország egyik legnagyobb látogatottságú, KESMA-birodalomhoz tartozó hírportálja az utóbbi években »hatalmas mellek« »szexi bikinik« és »meztelen testek« közé bújtatva igyekszik terjeszteni a kormánypropaganda különböző üzeneteit feltehetőleg férfi olvasói számára.
Az Origónál naponta átlagosan akár több tíz ilyen szofterotikus tartalom is a hírportál címlapjára kerül, amely már számos más sajtóorgánum figyelmét is felkeltette (olyannyira, hogy még egy Chrome-kiegészítő is született a szoftpornó kiszűrésére annak, aki csak ezért látogatná a hírportált). Ezek a »hírek« azonban elképesztően tárgyiasító és szexista hangnemben számolnak be az érintett nőkről, amivel egyesek szerint a testszégyenítés kultúráját is előretolják a médiában.
De mégis hogy lett az Origóból Magyarország első, »nemzetstratégiai jelentőségű«, keresztény-konzervatív szoftpornó weboldala?”
Nyitókép: Pixabay. Illusztráció.