Igazából tudtam, hogy váltanom kellene országot
Ehelyett ott rohadtam szinte minden magyar tévécsatornánál.
Nem egyszerű feladat 12 ezer forintos pólókat szimpatikussá tenni. Következzen a Nagy noÁr-trükk!
„Molnár Áron (ismertebb nevén: noÁr) annyit ordibált már életében a különféle kormánykritikus tüntetéseken, hogy nem csoda, hogy megunta. Pedig a nagylelkű Magyar Állam minden támogatást megadott neki ahhoz, hogy kibontakozhasson abban, amiben igazán tehetséges: hogyan tud valaki minél rövidebb időn belül minél többször balfaszt csinálni magából. Nem jött be a csel, hiszen noÁr időközben rájött a titkok nyitjára:
sokkal kényelmesebb egy bőrfotelben a szoba melegében a tízmilliókat számolgatni, mint mindenféle kézzelfogható eredmény nélkül nyilvánosan szerencsétlenkedni.
Így hát az utcáról a füstös dolgozószobájába helyezte át a székhelyét, és mindeközben elhatározta: komoly üzletember lesz belőle.
De mi is kell egy jól menő bizniszhez? Elsősorban egy egyedi ötlet (kreativitás), kereslet a termékre, de a célközönséget és az árakat sem árt jól belőni, nem mellesleg az időzítés és a marketing is fontos.
Az időzítésig még aránylag ment is a történet, hiszen noÁr vérszomjas vadkapitalista dögevőként vetette rá magát a tanártüntetés ázó-fázó, bérből éldegélő részvevőire. Amikor úgy nézett ki, hogy pillanatokon belül elkotródik a rezsim, akkor remekbeszabott ütemérzékkel bedobta:
»hello, amúgy nekem saját márkás, tüncibarát pólóim és pulcsijaim is vannak. Gyertek, vásároljatok belőlük, és a közös szerkóban megbuktatjuk a kormányt.«”
Nyitókép: noÁr Facebook-oldala