„A közéleti memória alig hatékonyabb, mint az aranyhalé.
Igen könnyen felejtjük el kedvenc hírportáljaink, politikusaink vaskos hülyeségeit. A két kategória elég gyakran összefonódik: valamelyik ellenzéki véleményvezér mond valami biztató, önbizalomtól duzzadó szamárságot, vagy az úgynevezett mértékadó közvélemény-kutató cégek kihoznak egy vágyhazugság-vezérelt mérést, mely az ellenzék erősödését igazolja, és a független-objektív sajtó rögtön sokat ígérő szalagcímmel ellátott cikket kreál belőle. Részben azért, hogy minél többen kattintsanak, és persze talán egy kicsit azért is, hogy a hírből hátha kicsit igazság is lesz (véletlenül sem fordítva!)
A valóság azonban ma már évtizedes léptékben, menetrendszerűen legalább négyévente egyszer arcon csapja őket, és csalódnak, mint a kisgyerek, aki belenyúl a bilibe, és felébred.
Ezeknek talán a legjobb mementói a kormánykritikus médiatermékek címei, melyek közül soknak nem áll jól az idő múlása.
A Kontra összeszedte – elsősorban az előző kampány időszakából – azokat a cikkeket, melyek címei a választási eredmények ismeretében ma már enyhén szólva is megmosolyogtatók.”
Nyitókép: hang.hu