Az álhírek terjesztésével a vesztünkbe rohanunk: ijesztő gyakorlat terjed a közösségi oldalakon
Négyből három hírt anélkül osztanak meg a felhasználók, hogy elolvasnák. Íme, az álhírek terjedésének pszichológiája.
Egyre nagyobbakat delirálnak, egyre jobban ringatják bele magukat a hamis illúziókba.
„Amióta bejelentették a Pesti TV május végi megszűnését, a balos gyűlölködők életük legszebb napjait élik. Már-már az április 3-i megsemmisítő, megalázó vereséget is feledteti velük az a kéjes öröm, amit most éreznek. Egyre nagyobbakat delirálnak, egyre jobban ringatják bele magukat a hamis illúziókba... hogy senki nem nézett minket, hogy már a kormánynak sem kellünk, stb. Ha ettől egy kicsivel most jobban érzik magukat, hát hadd higgyék, hadd győzzék meg magukat, hadd tagadják továbbra is a számukra szomorú valóságot. Ne vegyük el tőlük ezt az örömöt, ne húzzuk ki a kezüket a biliből...
Hamarosan a részletek is kiderülnek a május 30-a utáni folytatást illetően, amikor is valóban megszűnik az új tartalmak gyártása az eddigi csatornára... De nyugi, a műsorunk, miután heti 5 alkalommal, adásonként 50-100 ezer közötti össznézettséget produkált, köszöni, nagyon is jól van.”
Nyitókép: Képernyőfotó