(de azért csak óvatosan, mert ezek után még össze is kellett fogni), folyamatosan sajtótájékoztatókat és egyéb kampányeseményeket tartottak, ahol mindenki saját üzeneteit kommunikálta a szavazók felé. Márki-Zay Péter és Karácsony Gergely hetente többször is „rendkívüli” bejelentésekkel tartották lázban az embereket, hogy vajon melyikük fog visszalépni a következő fordulóban, amely a médiafigyelem szempontjából mindenképpen sikeres stratégiának bizonyult.
A 2018-as választásokhoz hasonlóan itt is megfigyelhető volt, hogy mely médiumoknak milyen pártok nyilatkoznak előszeretettel. Gulyás Márton mellé például nem minden jelölt mert beülni, a Partizán stúdiójában ugyanis már a csatorna mélyinterjús videóiban is sokan elvéreztek a műsorvezető provokatív kérdésein. Az előválasztás jelölti vitái is Partizán-444 koprodukcióban valósultak meg, ennek ellenére a miniszterelnök-jelöltek már szívesebben vitáztak Rónai Egonnal vagy Rábai Balázzsal az ATV és az RTL műsorában.
A kábeltévé formátuma és kérdezési stílusaműfaja sokkal inkább kedvezett például a DK-nak, melyet a Závecz Research vita után készült elemzései is jól mutattak. Márki-Zay Péter ugyanakkor a Youtube-os fiatalok műsorain keresztül szerzett magának ismertséget, viszont a választások előtti NATO-s elszólása után már ez a stratégiát is átértékelték. Karácsonyék, valamint a Momentum pedig jellemzően a nagyobb független hírportálok megjelenéseire fókuszáltak.”