Nemzeti konzultáció: arról lehet dönteni, hogyan tovább a magyar gazdaságban
A Fidesz mindenkit arra kér, hogy töltse ki a nemzeti konzultációt.
A kormánypárti média alacsony hatékonysággal működik, nem vonzó a közönség számára. Interjú.
Huth Gergely az alábbiakkal kommentálta a vezetése alá tartozott médiumok megszűnését: »A Pesti TV tulajdonosai, azaz Vaszily Úr (Vasziliy Miklós) és Mészáros Úr cégei az alacsony reklámbevétel miatt nem kívánják tovább finanszírozni a Pesti TV működését. Mint üzletembereknek, ehhez minden joguk megvan.« Ön szerint miért született meg egyáltalán a tévécsatorna szűk két éve?
Ez is a propagandamédia terméke volt. Valószínűleg úgy gondolták, hogy ezzel közelebb kerülhetnek a fiatalokhoz. A stúdióbelső dizájnja, a szereplők á-llazasága, fiataloskodó stílusa ezt szolgálta, de mindez inkább volt groteszk és hiteltelen, semmint fiatalos. Azért próbálkoztak ezzel és így, mert nem találják az utat a fiatalokhoz, a kormánypártoknak jól érzékelhetően és folyamatosan fogy a támogatottságuk a fiatalok körében. Utat próbáltak keresni hozzájuk. Ebből is jól látható, hogy milyen képük van a mai társadalmi valóságról, ha úgy gondolták, ezzel a tartalommal és ezzel a megjelenéssel képesek megszólítani a fiatalokat.
De miért szűnik meg mégis? Aki nem ismerné, a csatorna színvonalát jól jellemzi Gulyás Balázs publicista mai bejegyzése, aki feledhetetlen emlékként őrzi az egyik PTV műsorvezető adásbeli gesztusát, miután Gulyásnak a Magyar Hang című lapban megjelent írásával törölte ki képletesen(?) a hátsófelét.
Túl vagyunk a választásokon s egy ilyen csatorna fenntartása irdatlan pénzbe kerül. A haszna pedig nulla. Azon kívül, hogy számolatlanul öntik a pénzt a propagandamédiába, tulajdonképpen fogalmuk sincs például arról sem, hogy ma már a fiatalok lényegében nem néznek tévét. Az érdeklődésüknek kellő tartalmakat megkeresik a megfelelő internetes platformokon. Ez már szerintem nekik is sok volt, mármint a Fidesznek, holott természetesen a mi pénzünkből történt mindez. Ez egyébként az egész kormánypárti médiára igaz, hogy iszonyatosan alacsony hatékonysággal működik, nem vonzó a közönség számára.
Fotó: YouTube