II. Zaránd Péter hétmillió forintból gyártotta le a Sétáló Budapest kampányát. Ennek az összegnek Tarlós István és Karácsony Gergely kampánya is a százszorosába került, és akkor még szó sem esett az aktivistáik számáról meg a médiumaik erejéről. Ennyi pénzből megközelíteni a parlamenti küszöböt az én szememben tisztes helytállás volt, de mindenki ítélje meg maga.
III. Ha valamihez Márki-Zay Péter biztosan ért, az magas hatásfok gyakorlása egyenlőtlen erőforrások mellett, tetemes pénzügyi és médiafölénnyel szemben – ezt eddig kétszer bizonyította Hódmezővásárhelyen, és bebizonyította az előválasztáson is. Tök logikus, hogy olyan kampányfőnököt választ, akinek van ilyen jellegű tapasztalata, akinek nem annyi a tudománya, hogy eléget ötszázmillió forintot a Facebookon meg óriásplakátokon. Jövőre a Fidesz elsöprő anyagi és tudatipari fölényben lesz, úgyhogy az ellenzéknek aszimmetrikus hadviselésre kell készülnie, ha győzni akar – ehhez Zaránd Péter a kellő vezető.
IV. Meg lett választva a miniszterelnök-jelölt, pont úgy, ahogy azt a DK meg az MSZP diktálta. Ezek után ennek a miniszterelnök-jelöltnek hadd legyen már joga olyan kampányfőnököt választani, akinek a képességében és a jellemében megbízik. Az emberek szavaztak, most következik a kampány – kéretik befogni, és beállni az emberek jelöltje mögé. Csak annyira, amennyire elvárnák ugyanezt, ha Dobrev vagy Karácsony győzött volna.