„A Véres gumilövedékek című szappanopera második évada kezdődik el a média által teremtett virtuális valóságban. A szervezők azt kívánják, hogy a nézőközönség fogadjon, szerinte ki lesz a boldog győztes. Aki tegnap még annak látszott, a szerencsétlen, nagyra nőtt óvódást valakik úgy megijesztették (lehet, hogy azt mondták neki, ha nem száll ki azonnal, akkor mostantól reggel fél hétkor kell kelnie), hogy sietve visszalépett a versenytől.
Ezzel látszólag helyzetbe hozta a zűrzavaros ügyeiről hírhedt, összevissza beszélő hódmezővásárhelyi harcost, aki mintha most pár napra lenne valaki.
Már volt módom e hasábokon is jelezni, hogy a szappanopera legújabb szakaszában is ugyanaz a cél, elterelni a nagyérdemű közönség figyelmét az igazi főszereplőről, a sátáni gonoszság és a totális erkölcstelenség földi megtestesítőjéről, Gyurcsány Ferencről, valamint, ha már ilyen szépen bejött a dolog – hiszen a csalira ráugró jobboldali média is reggeltől estig a Véres gumilövedékek című szappanopera előválasztási tematikájú részével foglalkozik – elterelni a figyelmet a lényegről: a valóságról.”